BLOGS Galerija KONTAKTI Instrukcijas

Zīmola atpazīstamības ietekme uz patērētāju uzvedību

zīmola atpazīstamība

Zīmola atpazīstamība ietekmē patērētāju jeb pircēju domāšanu par konkrētu produktu kategoriju. Lai patērētāji kļūtu par pastāvīgajiem klientiem, zīmolam vispirms ir jākļūst par daļu no viņu dzīvesveida un iepirkšanās paradumiem. Šajā procesā var palīdzēt zīmola atpazīstamības ietekme un tās veicināšana, kā arī savu potenciālo klientu izprašana.

 

Laba zīmola atpazīstamības nostiprināšana var palīdzēt uzņēmumam veidot turpmākas kampaņas. Tās, savukārt, ļaus zīmola atpazīstamībai attīstīties un mainīties kopā ar jūsu uzņēmumu. 

 

Mums ir svarīgi, ka zīmola attīstībā un popularizēšanā tiek iekļauti ne tikai paši produkti, bet arī to izvietojums. Tāpēc šajā rakstā apkopoti padomi un piemēri par to, kā zīmola atpazīstamības ietekme ir saistīta ar produktu displeja stendu izvēli, un ne tikai.

 

Zīmola atpazīstamība

Vienkāršākiem vārdiem runājot, zīmola atpazīstamība nosaka to, cik labi pazīstams un atpazīstams jūsu zīmols ir jūsu mērķauditorijai. Zīmoli ar spēcīgu identitātes izjūtu bieži tiek dēvēti par “trendīgiem”, “skaļiem” vai “populāriem”. Tas tāpēc, ka pircēji šos zīmolus ir labi ievērojuši.

 

Zīmola atpazīstamības veidošana ir svarīga, tirgojot un popularizējot jūsu uzņēmumu un produktus. Īpaši tad, ja uzņēmums nesen tikai uzsācis savu darbību.

 

Pasaulē, kurā patērētāji pirms pirkuma veikšanas bieži vien veic padziļinātu izpēti par dažādiem uzņēmumiem un zīmoliem, uzticēšanās vienam zīmolam ir ļoti būtiska. Klienti, kuriem izveidojas emocionāla saikne ar jūsu zīmolu, ir vairāk tendēti veikt atkārtotus pirkumus bez ilgas domāšanas.

 

Ir svarīgi veidot dziļāku saikni ar saviem potenciālajiem klientiem. Tas pamudinās viņus izvēlēties jūs, salīdzinot ar citām iespējām tirgū.

 

Koka displeja stendui un to ieviešana zīmolā

Sabiedrībai ir jāzina ar ko jūsu zīmols izceļas no citiem, tam ir jābūt pat pašsaprotamam. Zemāk esam apkopojuši dažus veidus gan kā radīt stabilu pamatu zīmola atpazīstamībai, gan arī paliekošu iespaidu uz potenciālo mērķauditoriju.

 

Tā kā mūsu neatņemama zīmola daļa ir mūsu displeja stendi, tad šos ieteikumus veicām ņemot to vērā. Raksta attēlos ir redzami daži ColorWood Latvia koka stendi, kas var palīdzēt attīstīt jūsu zīmola atpazīstamību.

 

koka displeja stendi colorwood latvia

Zīmolam ir jāpaliek klientu atmiņā

Vai esat kādreiz redzējis konkrētu krāsu un logo, un uzreiz atcerējies tā zīmolu? Vai vienkārši pēc burtu fonta jūs jau varat noteikt, kurš uzņēmums tas ir? Jā, daudziem zīmoliem ir ļoti labi definēts tēls jeb tā saucamā zīmolvedība, kas klientiem ļauj to bez problēmām identificēt.

 

Krāsu psiholoģija ir viens piemērs, lai parādītu, ka šādas it kā nelielas detaļas patiesībā uz klientiem atstāj lielu ietekmi – zina viņi to vai nē. 

 

Krāsu psiholoģija ir svarīga, lai zinātu, kuras krāsas var būt piemērotākas mūsu uzņēmumam vai kuras var piesaistīt lielāku uzmanību. Tāpēc jums ir jāizvērtē, kādu tēlu, kas attiecas uz jūsu produktu, vēlaties radīt.

 

Vēl viens piemērs ir produktu izvietošanas koka displeja stendi. Ja jūsu uzņēmumam tie būs unikāli un izcelsies uz citu fona, tos būs viegli atpazīt veikalos, izbraukumos un tirdziņos.

 

Produktu izvietojumam ir liela nozīme

Zināšanas par to, kur izvietot savus produktus, vienmēr būs priekšrocība, kas papildinās jūsu zīmolu. Psiholoģiski ir izpētīts un pierādīts, ka uzņēmuma dizains ietekmē klienta pirkšanas procesu un paradumus.

 

Vienmēr ir ieteicams izvietot savus galvenos produktus, klientu iecienītākos produktus, veikala priekšpusē. Svarīgi ir arī uzturēt kārtību. Tādējādi klienti var labāk vizualizēt jūsu piedāvājumu un atrast to, kas piesaista viņu uzmanību.

 

Piemēram, ja jūs pārdodat vegāniskus produktus, varat izveidot vitrīnu, kuras vidū izvietot savus galvenos produktus, kas piesaista vislielāko uzmanību. Varat tos sakārtot pēc zīmola vai sastāvdaļām. Tā ir kārtība, kas klientam ir viegli saprotama un uztverama.

 

Esi kas vairāk par uzņēmumu

Iepazīstot jaunu cilvēku, ko jūs vēlētos par viņu uzzināt? Mums patīk uzzināt par citu cilvēku hobijiem, interesēm, gaumi un citām lietām. Pievēršam uzmanību arī tam, kā viņi runā, par kādiem tematiem interesējas un kas viņus aizrauj.

 

Jūsu zīmolam vajadzētu identificēt un uzsvērt līdzīgas īpašības. Ja vēlaties atstāt iespaidu uz savu auditoriju, jums jāiepazīstina sevi kā vairāk kā tikai uzņēmumu, kas veic darījumus. Ja tas tā nav, kā jūs varētu rezumēt, kas jūs esat? Ar kādiem vārdiem jūs iepazīstinātu jaunu paziņu ar savu uzņēmumu?

 

Mēs, ColorWood Latvia, esam zīmols, kas cenšas rādīt labu piemēru. Esam izveidojuši visu uzņēmumu, kas balstās uz īpašas nišas produktiem. Visa pamatā ir koka kastes, no kā izriet vēl cita produkcija, piemēram, produktu displeju stendi. 

 

Tieši produktu displeja stendi ir produkts ar ko ļoti lepojamies, jo īpaši tādēļ, ka spējam piedāvāt uzņēmumiem pielāgotus stendus. Tas nozīmē, ka personalizējam tos pēc nepieciešamajiem izmēriem, piemēram. Tā kā stendi galvenokārt ir izgatavoti no koka, tie ir izturīgi, kvalitatīvi un dizaina ziņā nenovecojoši. Tieši koka ilgtspēja ir tas, kas ir mūsu zīmolvedības pamatā. Ar to arī izceļamies un klienti spēj mūs nošķirt no citiem.

 

 colorwood latvia koka displeja stendi

Socializēšanās ir svarīga

Ikvienam, neatkarīgi no tā, vai viņš ir kluss vai sabiedriskāks, introverts vai ekstraverts, sociālā mijiedarbība un laika pavadīšana kopā ar citiem sniedz labumu. Tā mēs uzturam kontaktus, papildinām savas zināšanas un iegūstam jaunus draugus. Ar uzņēmumu komunikāciju ir visai līdzīgi.

 

Ja uzņēmums tikai cenšas mijiedarboties ar cilvēkiem, kad mēģina veikt pārdošanu vai saņemt atbalstu, nekur tālu tikt neizdosies. Klientiem vien radīsies iespaids, ka vienīgais uzņēmuma mērķis ir pārdot, neveicinot personiskas saiknes radīšanu.

 

Ja vēlaties palielināt zīmola atpazīstamību, tam ir jābūt sociālam. Izveidojiet savam zīmolam saociālo mediju profilus, kopīgojiet tiešsaistes saturu, arī tādu, kas nav saistīts ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Saskaņā ar pētījumiem, sociālā mijiedarbība tiešsaistē veido vairāk kā 50 % zīmola reputācijas. Sociālā aktivitāte palielina zīmola atpazīstamību.

 

Iedrošini dalīšanos ar sava uzņēmuma saturu

Un kad sociālie mediji uzņēmuma ir uzstādīti, tad nodrošiniet to, lai jūsu auditorijai būtu vienkārši dalīties ar jūsu materiāliem neatkarīgi no jūsu nozares, piedāvājuma vai mārketinga taktikas. Parūpēties par to, lai jūsu uzņēmumu iesaka klienti saviem draugiem un paziņām ir visefektīvākā stratēģija, lai iegūtu klientu uzticību un ievērību.

 

Ja produktu vai zīmolu iesaka kāds draugs vai ģimenes loceklis, cilvēki, visticamāk, pievērsīs tam uzmanību. Vai ir vērts izpētīt šo uzņēmumu? Vai viņi piedāvā arī citus augstas kvalitātes produktus, uz kuriem es varu paļauties? Par kādām tēmām viņi raksta savos sociālo plašsaziņas līdzekļu kontos un kā tās izklāsta?

 

Aicinām ieskatīties vēl citos mūsu rakstos, piemēram, par to, kā izmantot koka kastes sava interjera atsvaidzināšanai vai kādi ir labākie koka promo aksesuāri alus mārketingam.

 

Šīs ir mūsu galvenās atziņas par to, kā izpaužas zīmola atpazīstamības ietekme uz patērētāju uzvedību un kā to pozitīvi veicināt. Mēs ceram, ka šis raksts jums bija noderīgs!